Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos bei grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“.


Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai pranešdamas Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę (-es) ir užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės (-ių) gavimo dienos. Pirkėjas gali pasinaudoti šia teise nutraukti sutartį, jeigu prekė nebuvo sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint ją apžiūrėti, negali būti vertinami kaip esminiai išvaizdos pakeitimai. Kai kyla ginčas dėl prekės išvaizdos, gali būti skiriama ekspertizė. Jos išlaidas apmoka kaltoji šalis.
Jei Pirkėjas atsisako prekių pirkimo - pardavimo sutarties, prekės grąžinamos Pirkėjo sąskaita per 15 dienų nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie pirkimo - pardavimo sutarties atsisakymą.
Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo dokumentą ir pateikti jį kartu su grąžinama preke (-ėmis).

 

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

• grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

• prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
• prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
• grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
• grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.

DĖMESIO! Grąžinimo sąlygų privaloma laikytis, net jei ir prekės nėra kokybiškos. Neatitikus grąžinimo sąlygų Pardavėjas turi teisę netenkinti Pirkėjo pretenzijų.

 

Grąžinamas prekes Pirkėjas įsipareigoja pats pristatyti pardavėjui. Tą jis gali padaryti pasinaudodamas pardavėjo prekių pristatymo būdais arba savo.


Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja kaip galima greičiau jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) ir už prekės (-ių) pristatymą sumokėtus pinigus.

Kai grąžinamos kokybiškos prekės Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus tik už prekes.

 

 

Iškilus klausimams prašome susisiekti žemiau nurodytais kontaktais:

el. paštas: info@zirniukas.lt

te.: 867464942